Hledáme novou kolegyni / kolegu


Obchodní referent

Místo výkonu práce: Oldřichova 34, 120 00 Praha 2 – Nusle / Mobilní podle aktuálního projektu

Termín nástupu: 1.4.2019

Typ úvazku: práce na ŽL (40 hod / týden)

Co vás čeká:

  • Plánování kurzů interier design školy, kompletního denního harmonogramu majitelky školy
  • Každodenní komunikace s klienty, partnery & PR agenturou
  • Propagace školy na veletrzích – bydlení/interiéry/design
  • Prezentace školy – střední/vysoké umělecké školy
  • Aktivní hledání klientů
  • Udržování dobrých vztahů se současnými klienty
  • Administrativní činnost spojená s vyřízením klientských požadavků
  • Evidence nových zakázek interier design studia
  • Příprava podkladů k fakturaci, fakturace v programu POHODA
  • další zajímavé projekty

Hledáme člověka, který má…:

  • Praxe aspoň 1-2 roky na podobné pozici – zákaznický servis /obchodník /office asistent
  • SŠ / VŠ vzdelání ekonomického zaměření
  • Vynikající znalosti MS Office (Outlook expert, Excel pokročilý, Powerpoint pokročilý)
  • Zkušenost s programem POHODA výhodou
  • Pokročilá znalost anglického jazyka (převážně písemná komunikace)
  • Komunikační schopnosti, příjemná & profesiolnální prezentace
  • Pokročilé technické & IT dovednosti
  • Silné organizační schopnosti
  • Odolnost vůči stresu
  • Fyzickou zdatnost
  • Flexibilitu

Co vám nabízíme:

  • Možnost práce ve velmi dynamickém prostředí
  • Design akce (Design Heroes, Snídaně Šampionů, design kurzy)
  • Motivační provize z prodeje kurzů
  • Flexibilní pracovní doba (podle dohody)

Jak se přihlásit? Pošlete nám vaše CV na katarina@intermezzo.cz. Prosíme, připojte svůj motivační dopis.